lauantai 24. tammikuuta 2015

Harry potter... Mitäs siitä vois sanoa

No niin, tässä ois "pikku" postaus Harry Potteriin perustuen. Mulla on itellä vaan kirjoina vain 1. 2. ja 4. mutta leffoina kaikki. Sitten mulla on se Legenda kirja ja Suuri velhokirja. Mulla on myös jotain askarreltuja juttuja ja Lontoosta ostettuja juttuja yms. Laitetaanpa niistä sitten kuvia.

Tässä on koko näkymä mun potterpyhäkköön 









Itsetehdyt jutskat


 
Kolmivelhopokaali












Kuoleman varjelukset piirros
taikasauva, josta puuttuu yksityiskohtien maali
Huomaatte varmaan
Ykkösestä tuttu siivekäs avain


Ne kuulemma laulavat Tapaninpäivänä

Söpöliini


Rohkelikon ja Korpinkynnen tupavärikuminauhakumijutut...


Ihanaa vaaleanpunaista sälää, eli rakkausjuomaa

Tämmönen kansi


Lontoosta ostetut


Suklaasammakkokortti, ei kylläkään aito... jossa on Filius Fitwick

Bertie Bottin joka maun rakeita pikku rasiassa

Ajankääntäjä

Junalippu asemalle 9 ja 3/4

Kultasieppi

Suuresta velhouskirjasta tulleet


Suuri Velhouskirja


Pimennon säädökset

Harryn kirje

Kirjekuori

Karkkirasiat

Tanssiaisohjelma/kutsu

Liemikirja, jossa on tarroja

Taikaministeriön identiteettikortti

Weasleyn Welho Witsit esite

Kelmien kartta
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessä

Ilkityö onnistui
Borgin&Burgesin pimeyden taikojen esite
Muut

Kaverilta saatu pöllö ja paketti
Pöllön nimi on muuten Cinnamon :)
Legenda kirja, joka painaa n.500000 kg :)
 Siinäpä ne oli. Leffat kyllä unohin kuvata, mutta ei se oo niin vakavaa :)
Nähään ensi postauksessa!!

Moi moi!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruokablogilistan kärjessä