perjantai 23. tammikuuta 2015

Tanssin taikaa...

Mun tanssielämäni

No, tässäpä tää eka juttu tanssista. Kuvia ei itelläni oikeastaan tanssista ole, mutta olen harrastanu sitä niin kauan, että mietin että siitäkin vois tehdä jutun. 
Raksitan ehdottomasti näistä vaihtoehdoista tämän:

















No mutta, hieman mun tanssihistoriasta. Alotin tanssin ehkä neljävuotiaana tanssikoulussa jonka nimeä en muista. Siellä sitten joulujuhlassa me esitettiin sellainen lumikeijutanssi oikeiden balleriinojen kanssa, ja se oli todella hieno kokemus. Ne oli ehkä parikymppisiä ja niillä oli valkoset tutut ja kaikki. Silloin mä aloin jo tykätä tanssista kovasti. Jatkoin sitten samassa paikassa jonkun aikaa, kunnes 1. luokalla mun isä ehdotti sellasta show-hiphop-nykytanssi asiaa, jonka nimi tais olla FunkyKidz, ja mä päätin sitten kokeilla sitä, Se antoi uuden puolen sitten tanssista, kun olin jo vähän vanhempi. Esityksiä oli jouluna ja ne oli juuri hiphop tyylisiä. Siihen tanssikouluun mä jäin kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen oli vuosi ilman tanssia. Jossei kotona tehtyjä omia tansseja lasketa... Sitten me muutettiin Lappiin, ja täältä löytyikin toinen showtanssi, jonka opettaja oli aivan ihana. Sitäkin harrastin pari vuotta, ja meillä oli esityksiä erinäisissä tapahtumissa. Sitten  se tanssi lakkautettiin osallistujamäärän vähyyden vuoksi. Puoli vuotta kituuttelin ilman tanssia vain pleikkarin kautta pelattavalla pelillä:) Sitten viime tiistaina meidän koulun 5.-6. luokkien tytöille järjestettiin nykytanssillinen kokeilukerta, ja mähän ihastuin siihen. Kyselin miesopettajalta aikoja ja maksuja. Pari kaveria innostui myös, ja ensi viikolla ois sitten eka kerta. Linkalla (bussilla.. lapin murretta, kattokaas:)) mennään suoraan koulusta ja katottaan mitä tapahtuu:)





 
Tää lause kuvaa mun valveillaoloaikaa erinomaisesti.

Siinä se oli. 

Kuvat: google kuvahaku hakusana: dance quotes, dance pictures


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruokablogilistan kärjessä